ערכת שאלות לפוליטיקאים

חיפוש
Close this search box.
חיפוש

כל הכתבות מיום: פברואר ב20, 2017

איך תוכלו לעזור למדינה לגבות מסים מבזק?
  • שינוי המציאות ·

איך תוכלו לעזור למדינה לגבות מסים מבזק?

ביטול ההפרדה המבנית בבזק יגרור השלכות גדולות על הצרכן בשוק התקשורת הישראלי. ביבי נותן את ההכשר לבעלים של בזק, שאול אלוביץ', ובתוך עסקת החבילה הזו, גם שרה נהנית משיפור התדמית. מוכנים לדיל שכולם ירוויחו ממנו? הפרטים כאן
  • כתבות ·

מבט מבפנים על ליקויי ההסתדרות

הלוואות ותרומות שלא כדין, אי-קיום בחירות לוועדים, סיעות גרעוניות, אי-סדרים בניהול הכספים - אלו כמה מן הליקויים העולים מתוך דו"ח המבקר הפנימי של ההסתדרות, אשר הגיע לידי קרן התחקירים. המסמך השנתי בוחן את ההתנהלות של מוסדותיו של האיגוד המקצועי הגדול בישראל בהיבטים תפעוליים, פיננסיים וארגוניים. וגם - מי חסין מבדיקה בדו"חות האחרונים של המבקר הפנימי?
כל הכתבות נטענו.
נכשלה טעינה של כתבות נוספות.
שקוף הוא כלי התקשורת העצמאי הגדול בישראל. פה תקראו עיתונות חוקרת, מעמיקה וביקורתית, בתחומי הון-שלטון-עיתון, עבודת הכנסת, משבר האקלים ועוד.

"עצמאי" אומר שכל המימון שלנו, מהשקל הראשון ועד האחרון, מגיע רק מ- 8,914 איש ואישה בדיוק כמוך. אנחנו לא לוקחים אגורה מבעלי הון או קרנות, אין פרסומות ואנחנו משוחררים משיקולי רייטינג. זו מהפכה: אנחנו היחידים בישראל שפועלים במודל הזה, באופן שמבטיח שנעשה עיתונות נקייה מאינטרסים ומלחצים פוליטיים, כזו שנכנסת לעובי הקורה ולא פוחדת לומר את האמת. כל תמיכה, בכל סכום, מאפשרת לנו להמשיך ולשנות את המציאות הישראלית, למען כולנו.